Plánujete si najať marketingovú agentúru, aby vám splnila vaše požiadavky v oblasti web stránok, eshopu alebo sociálnych sietí? V tom prípade by ste si mali vyberať skutočne dôkladne, keďže na trhu je široké spektrum marketingových agentúr a vybrať si z nich môže byť pomerne veľký problém.
My sme tu však na to, aby sme vám poradili a preto vám prinášame tipy a triky, na základe ktorých by ste si mali vyberať svoju marketingovú agentúru. V prvom rade si určte svoje ciele a potreby. Aké ciele chcete dosiahnuť a aké potreby máte v oblasti marketingu? Marketingová agentúra by totiž mala spĺňať tieto všetky vaše požiadavky. Aj svoje ciele by ste im však mali na začiatku predostrieť, aby ste zvýšili povedomie o vašom produkte, prípadne značke a vďaka tomu tak zvýšili aj svoj predaj. Takže prvým dôležitým parametrom sú vaše vlastné potreby a ciele.
Zamerajte sa na referencie
Určite si tiež môžete vyberať marketingovú agentúru na základe jednotlivých referencií. Ak už viete, čo konkrétne chcete, neváhajte si pozrieť referencie rôznych marketingových agentúr. Tiež je dôležité, aby ste si pozreli aj projekty, ktoré mala daná agentúra už v minulosti. Neváhajte si vypýtať aj portfólio ich prác. Možno by ste neverili, no na základe ich projektov a minulých prác si môžete spraviť prehľad o tom, že či je daná marketingová agentúra vhodná pre vaše požiadavky.
Aj na cene záleží
Samozrejme, vopred by ste si mali pripraviť cenový rozpočet, ktorý ste ochotní investovať do marketingových služieb. Aj na základe toho záleží, akú marketingovú agentúru si vyberiete. Nezabúdajte však myslieť na to, že v niektorých prípadoch sa určite oplatí investovať viac. Často sa to odráža aj od kvality ponúkaných služieb. Preto ak ich chcete mať čo najkvalitnejšie, radšej si našetrite viac.